Meniu principal:
Module
Pentru o mai buna Planificare si Automatizare a activitatilor (distributie, comert, servicii, productie, planificari interne, necesar de aprovizionat, etc) myESP inglobeaza un modul dedicat operarii si gestionarii de Comenzi care poate interactiona cu celelalte module sau submodule, in functie de specificul activitatii unei companii.
Se disting urmatoarele tipuri principale de comenzi:
Utilizarea comenzilor ofera posibilitatea de a Planifica activitatea intr-o companie si de a realiza previziuni, estimari ale necesarului pentru un interval de timp (saptamana, luna, trimestru, etc) urmarindu-se astfel cantitatile, preturile, termenele de livrare, etc.
Pentru a facilita urmarirea si planificarea activitatilor pe baza comenzilor din sistem , sunt disponibile seturi de Operatii specifice cum ar fi:
Optiunile legate de comenzi trebuiesc privite ca facilitati in operare, dar si ca instrumente puternice pentru Planificare si Prognoze care ofera informatii utile in timp real departamentului de Management si Coordonare a activitatilor in cadrul unei companii.