Managementul relatiei cu partenerii este un instrument vital intr-o relatie de business.
Un Partener, in viziunea noastra, poate fi atat Furnizor cat si Client. Partenerii pot fi grupati dupa anumite criterii (tari, zone , grupuri , activitati , etc)
In relatia cu partenerii se disting urmatoarele grupe de functiuni :
- Date despre Parteneri ( denumire, cod fiscal, adresa, persoane de contact, telefon, conturi bancare , etc )
- Informatii contractuale ( evidenta contractelor, a termenelor si scadentelor, etc)
- Arhivarea documentelor in relatia cu Partenerii
- Informatii Financiare ( Debite, Credite ), Istoric si situatii Incasari / Plati, lei si monede
- Evidenta Contabila a decontarilor, Balante si Fise de cont , Operatiuni Valutare
- Istoricul Documentelor pe Partener dupa tipul acestora
- Politici de preturi, cataloage de produse si servicii
- Evidenta Ofertelor depuse sau primite
- Situatii statistice, evolutii, trenduri, realizari