Meniu principal:
Module
Acest modul este independent din punct de vedere functional fata de celelalte module si poate fi utilizat incorporat intr-un sistem integrat myESP sau poate fi folosit separat si are rolul de a asigura suportul informatic pentru gestionarea informatiilor cu privire la resursele umane dintr-o companie.
Structura este formata din submodulul de HR -resurse umane si submodulul de Salarizare .
Utilizate impreuna aceste submodule asigura prelucrarea datelor complexe legate de "patrimoniul uman" al unei companii in timp real.
NOUTATI:
Modulul resurse umane si salarizare este pregatit pentru generarea declaratiei 112.
Acesta declaratie, privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidentei nominale a persoanelor asigurate, devine obligatorie din anul 2011, conform prevederilor Hotarβrii de Guvern 1397/31.12.2010.
Resurse Umane HR
1. Configurari
Se configureaza datele despre companie , tipurile de relatii cu personalul angajat si principalele procente care intervin in calculul sumelor pentru taxele retinute de la angajat cat si cele platite de companie. Campurile se pot optimiza prin adaugare sau eliminare conform legislatiei in vigoare.
2. Personal - fereastra pentru managementul datelor despre personal (peste 50 campuri).
3. Machete si rapoarte - se utilizeaza pentru realizarea de sabloane pentru documentele folosite in relatiile cu angajatii : Documente premergatoare angajarii, Contracte de Munca, Adeverinte , Acte Aditionale, Decizii, Planificari, Fise de Post, etc. Se pot adauga si gestiona oricate tipuri de documente -sabloane care vor fi stocate in baza de date . Aceste sabloane sunt parametrizate relativ la campurile din baza de date , astfel incat in momentul selectarii unui document parametrii afiseaza datele stocate.
4. Functionalitati
Recrutarea si selectia de personal
1. Planificarea posturilor in companie
2. Stabilirea atributiilor pentru fisa postului
3. Elaborarea Fisei Postului cu ajutorul machetelor (sabloanelor ) predefinite
4. Urmarirea procesului de selectie - CV-uri, anunturi, teste, etc
Managementul persoanelor si al echipelor
1. Fise individuale - date personale, date profesionale, persoane in intretinere,date referitoare la salarii, etc
2. Gestionarea timpului - planificarea orelor de lucru, administrarea orelor suplimentare, invoiri, absente , delegatii, etc si calcularea timpului efectiv lucrat . Se pot genera rapoarte personalizate sau Quick Report in forma tabelara.
3. Formarea de echipe pe baza de competente prin evaluare, obiective si grad de ocupare.
Dezvoltare, cariera, performante
1. Monitorizarea evolutiei fiecarui angajat , a performantelor profesionale obtinute cat si a obiectivelor personale.
2. Cursuri si programe de instruire si perfectionare.
3. Evaluari periodice.
4. Situatii si rapoarte cu privire la evolutia profesionala a fiecarui angajat
Salarizare
Adeverinte ( asigurari sociale de sanatate, medicale, cu venituri realizate, etc),
Centralizatoare dupa salarii (generale si pe centre), salarii negociate, sex, studii, vechime, modificari salarii , avansuri platite,
State de plata pe centre, sectii, functii, etc.
Fluturasi, Realizari speciale (sume acord, sume noapte, conditii grele, etc),
Contributii - viramente firma, viramente angajati
Submeniu: